Trenutno pregledavate Kakvi su zamjenski diskovi u usporedbi s originalnim?

Kakvi su zamjenski diskovi u usporedbi s originalnim?

Kako prenosi RevijaHAK na testu kočionih pločica i diskova pokazalo se kako svi zadovoljavaju europski standard UN-R 90 – te su svi osim jednog proizvoda dobili ocjenu na testu dobar i bili su ravnopravni dijelovima originalnog proizvođača.

Kada se moraju mijenjati kočione pločice i kočioni diskovi to je obično skupo. Moraju li to uvijek biti originalni rezervni dijelovi? Ili su prikladne i alternative opcije? Njemački autoklub (ADAC) testirao je nekoliko proizvoda. Troškovi popravka, odnosno zamjene idu od nekoliko stotina eura do nekoliko tisuća eura za skupu sportsku egzotiku.- Advertisement –https://googleads.g.doubleclick.net/pagead/ads?client=ca-pub-6458731271045830&output=html&h=60&slotname=2559740963&adk=4164621871&adf=374306189&pi=t.ma~as.2559740963&w=468&lmt=1625911334&psa=1&format=468×60&url=https%3A%2F%2Fwww.autopress.hr%2Fkakvi-su-zamjenski-diskovi-u-usporedbi-s-originalnim%2F&flash=0&wgl=1&uach=WyJXaW5kb3dzIiwiMTAuMCIsIng4NiIsIiIsIjkxLjAuNDQ3Mi4xMjQiLFtdLG51bGwsbnVsbCxudWxsXQ..&tt_state=W3siaXNzdWVyT3JpZ2luIjoiaHR0cHM6Ly9hdHRlc3RhdGlvbi5hbmRyb2lkLmNvbSIsInN0YXRlIjo3fV0.&dt=1626418717162&bpp=1&bdt=1012&idt=70&shv=r20210712&ptt=9&saldr=aa&abxe=1&cookie=ID%3D410a82e2c1f9cd20-2278a11a7dc800df%3AT%3D1626418716%3ART%3D1626418716%3AS%3DALNI_MaudSbytRNuuKr3sMRfVOUQ0ftGOg&prev_fmts=0x0%2C1903x912%2C468x60&nras=2&correlator=2171571628517&frm=20&pv=1&ga_vid=1113765260.1607589431&ga_sid=1626418717&ga_hid=603408947&ga_fc=0&u_tz=120&u_his=1&u_java=0&u_h=1080&u_w=1920&u_ah=1040&u_aw=1920&u_cd=24&u_nplug=3&u_nmime=4&adx=532&ady=1324&biw=1903&bih=912&scr_x=0&scr_y=0&eid=42530671%2C21067496&oid=3&pvsid=3490392180360483&pem=63&ref=https%3A%2F%2Fwww.autopress.hr%2F&eae=0&fc=896&brdim=0%2C0%2C0%2C0%2C1920%2C0%2C0%2C0%2C1920%2C912&vis=1&rsz=%7Co%7CoeEbr%7C&abl=NS&pfx=0&cms=2&fu=0&bc=31&ifi=5&uci=a!5&btvi=2&fsb=1&xpc=COhcZh03MH&p=https%3A//www.autopress.hr&dtd=M

Neovlašteni lanci radionica mame povoljnim ponudama za popravak i obećavaju ugradnju visokokvalitetnih proizvoda. Sve više ovlaštenih serivisa nudi i promjene kočnica po povoljnim uvjetima za automobile od pete godine starosti, kada uglavnom prestaje servisiranje u ovlaštenim servisima . Pritom se ne instaliraju origanalni dijelovi nego njihove zamjene. Koliko su dobri zamjenski proizvodi? ADAC je u VW Golfu 7 testirao nekoliko sustava u komparaciji s originalnim dijelom. Performanse kočenja i trošenje ispitivani s dva različita ciklusa kočenja (s umjerenim i velikim naprezanjem), dok su se vozački testovi s Golfom fokusirali na utjecaj različitih kočionih sustava na ponašanje u vožnji. Isprobani su originalni proizvod VW-a, dvije sportske kočnice Bremba i Zimmermanna, kočnica iz ATE-a sa smanjenim trošenjem, kočnica marke Bosch te cjenovno povoljna kočnica tvrtke Ridex.

Razlike u troškovima proizvoda su velike: dok VW za četiri diska s pločicama naplaćuje 432 eura, a isti set dostupan je u Ridexu za 100 eura. Uz to, naravno, idu troškovi instalacije.

Svi zadovoljavaju europski standard UN-R 90 – te su svi osim jednog proizvoda dobili ocjenu na testu dobar i bili su ravnopravni dijelovima originalnog proizvođača (samo je Ridexova proizvod dobio ocjenu niže). Dakle, dobra kvaliteta ne mora uvijek biti skupa. Udaljenost kočenja od 100 km/h razlikovala se samo u pola metra kod pet proizvoda, a čak je i nešto slabiji Ridex kočio samo metar duže. Jedini je problem kad se ova kočnica zagrijale, tada je imala slabije peformanse od ostalih. Pobjednikom je na testu proglašen proizvod ATE-a, koji je bio bolji i od VW-ovih kočnica.

Izvor: RevijaHAK